Gyakori kérdések

 

  1. HANGSHOP vagy HANGÁRUHÁZ? – A HANGSHOP ( hangshop.hu ) a HANGÁRUHÁZ (1107. Bp. Fogadó u. 3.) webshopja.

  2. Lehet-e személyesen is vásárolni a Hangáruházban? – Igen lehet, hiszen a HANGÁRUHÁZ egy hangszer és hangtechnikai szaküzlet. Érdemes azonban megrendelni a kívánt terméket, mert így félretesszük Önnek, értesítjük, és nem jön potyára a boltba. Ehhez elég, ha telefonál nekünk.

  3. Ez a Garry ELECTRONIC Mintaboltja? – Igen. A Hangáruház tulajdonosa a Garry ELECTRONIC KFT, így természetesen minden  Garry és Trevis termék első kézből vásárolható meg. Sőt, a Garry szervíz is itt működik.

  4. Mi az a Kábel konfigurátor? – Számos készkábelt kínálunk a választékunkban, azonban előfordul, hogy Önnek egyedi kábelre van szüksége. Állítsa össze a fellelhető kábelekből, csatlakozókból álmai kábelét, s mi elkészítjük! Ha a felsorolt lehetőségen kívüli speciális megoldás érdekli, ne habozzon telefonálni vagy írni nekünk!

  5. Mi az a hangFesztivál? – A HANGÁRUHÁZ, a Garry ELECTRONIC az AUDMAX Kft és számos más baráti cég támogatásával minden évben májusban “egy kicsit szakmázni, egy kicsit szórakozni” gyűlnek össze vásárlóink, partnereink és zenész barátaink. Kötetlen baráti összejövetel zenészek, hangosítók, érdeklődők közreműködésével, a Hangosító tanfolyam nyitott órájával és persze a jó időben egy kis sörözéssel. Olvasson róla részletesebben: hangfesztival.hu

  6. Lehet-e telefonon leadni rendelés? – Amennyiben van raktáron az adott termék, és személyesen befárad érte az üzletbe, akkor szívesen félretesszük Önnek. Ha kiszállítást kér, akkor azonban csak írásban (E-mail-ben, vagy a webshopban) adhat le rendelést.

  7. Lehet a HANGÁRUHÁZBAN kártyával fizetni? – Igen.

  8. Mit jelent az, hogy PROFESSZIONÁLIS egy berendezés? – A PROFESSZIONÁLIS jelző elsősorban nem a minőségre vonatkozik, hanem arra, hogy professzionális célra, vagyis munkavégzésre gyártották. Ezek az eszközök általában jól bírják a gyűrődést, megbízhatóan működnek, rendeltetésszerű használat mellett ritkábban hibásodnak meg, mint home szériás társaik. természetesen a fokozott igénybevétel és a magasabb elvárások miatt általában minőségükkel is kitűnnek.

  9. Miért nem szállítják ki a hangfalakat futárral? - Az összes csomagszállító cégnél dobálják a csomagokat, ill. a szortírozó futószalagról szabadon leesnek a termékek. A hangdobozok számos érzékeny alkatrészt tartalmaznak belül (pl.: maga hangszóró...), amik ütődésre sérülnek. A gondosan becsomagolt hangfalakon ilyen esetekben kívülről nem keletkezik sérülés, és így ön gyanútlanul átveszi azokat a futártól, nem tudva a belső sérülésről. A futárcég ezeket a sérüléseket utólag soha nem fogadja el! Így nem javasoljuk a futár általi szállítást. Ha azonban Ön ragaszkodik hozzá, szívesen feladjuk a csomagot ezzel a szállítási móddal az Ön saját felelősségére.
  10. Miért nem vonatkozik a 14 napos elállás a fülhallgatókra? - A fülhallgató a higiéniai termékek csoportjába tartozik, ezért csak az eredeti csomagolásban lehet visszaküldeni, azaz ezekre felbontás után már nem lehet elállási jogot érvényesíteni! (De józan paraszti ésszel végiggondolva: ki szeretné más fülzsírja után a saját fülébe tenni a fülhallgatót?) Bontatlan termékre természetesen vonatkozik az elállás joga.
  11. Milyenek az új jótállási szabályok? - Ez az infografika talán segít megérteni: Klikk ide!
Webáruház készítés